V. Shea netiketikäsust

 Suhtlusnorm


Esimene asi, mis minu arvates on alati oluline, on kultuuriline suhtlemine teiste inimestega. 

Internetis on alati kurje inimesi, kellele meeldib teiste suhtes mürgine olla. Mõnikord tahab inimene lihtsalt nõu küsida ja selle asemel saab ta süüdistuse küsimusega: "Miks te küsite rumalat küsimust?   Mõnikord internet, inimestele, kes elavad seal, ja kes kannatavad psüühikahäire võib olla kahjulik mürgine suhtumine. Sellega võib kaasneda tüsistus kuni enesetapuni, kui inimest otseselt ahistatakse.   

Inimestele ei meeldi sellised inimesed, kes ei ole sarnased. Kuid me peame leppima faktiga, et me oleme erinevad ja mitte kõik inimesed ei mõtle nagu sina või mina, kuid inimesed tajuvad seda nii, et tuleb emotsionaalselt inimest mürgitada, kuni ta võtab mu nägemise punkti. Ja lõpuks, inimene sulgub kõige eest ja ta läheb hullemaks.  

Ma arvan, et kõige tähtsam käsk, mis kehtib, on alati olla inimene, ära kunagi tee inimestele seda, mida sa ei taha, et sulle tehtaks.

Kadunud käsk



 "Aeg on raha ja raha on vähe"

Ma arvan, et see käsk on kadunud, sest paljud inimesed kirjutavad jama.  

Mõned arstid võivad internetis väita, kuidas vähki või mõnda muud haigust ravida.. Ja selliseid inimesi tuleb karistada, sest nad võivad inimesele väga hästi haiget teha mitte ainult füüsiliselt, vaid ka moraalselt.  

Teine asi, mida ma pean kasutuks ja isegi vastikuks. See on lahutus inimeste rahast, kes loodavad, et saan neid enesearenduskursustel aidata, kuid kahjuks on need vaid lubadused.  Selliseid näiteid on palju, isegi YouTube reklaamib neid. Ja see on väga halb.   Internetis on nii palju ebavajalikku infot, aga kuna seda ei filtreerita, tuleb oma aega selle jama peale raisata. Ja võib-olla isegi hullem - raha raiskamine.


Viited:




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Esimene nädal: Lähtelt - Kaasajani

E -arendus

Meedia - Meelemängud