Meedia - Meelemängud
Uus maailm - uued lahendused
Näitena heast kohandatud ja edukast meediaärist on see legendaarne ajaleht New York Times. See asutati 1851. aastal ja töötab tänaseni. Ja mis kõige hämmastavam, uute tehnoloogiate ja interneti tulekuga ei jäänud ajaleht kõrvale ja otsustas minna digitaalsesse maailma. Praegu on neil youtube kanal, twitter, oma blogi jne.
New York Times mõistis, et vana lähenemisviisiga ei saa kaugele minna. See näitab, kuidas on võimalik tuua uudiseid inimesteni uute tehnoloogiate ja lahendustega. Ma võin järeldada, et see püsib veel väga kaua.
https://www.youtube.com/user/thenewyorktimes
The Japan Times
Kuigi see näide ei sobi hästi ebaõnnestunud sõnaga. See ajaleht on aga raskustes üleminekutega tsifortehnoloogiale.
Hoolimata veebiarendusest ja veebisisu pakkumisest seisavad "The Japan Times" ja paljud sarnased traditsioonilised ajalehed silmitsi sotsiaalmeedia, uudisteagregaatide ja muude digitaalsete allikate konkurentsiga.
Nii et keegi ei tea, kas ta jääb turule või läheb olematuks.
On raske tuua näiteid ebaõnnestunud üleminekutest, sest inimesed arenevad ja püüavad oma meediat väljaane parandada.
Mõistus
Veel üks teema, mida ma tahaksin tõstatada. Need on mõistusemängud ja desinformatsioon reaalses maailmas. Kuigi ma tahan mõelda, et alandlikkus ei kontrolli riiki. Meid õpetatakse koolis uskuma uudiseid, mis meil maal on, ja neid, mida kogu maailmas näidatakse. Kuid mõnikord ei tasu usaldada kogu informatsiooni ja küsida endalt, miks ja kuidas?
Viited
Pilt(https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/38/Brainwashing_1%2C_acr%C3%ADlico_sobre_lienzo%2C_100_x_80_cms.JPG/330px-Brainwashing_1%2C_acr%C3%ADlico_sobre_lienzo%2C_100_x_80_cms.JPG)
Комментарии
Отправить комментарий